14 Nisan 2008 Pazartesi

dostlarla cihangir...




























7 yorum:

Adsız dedi ki...

Canım Begim:)
Fotoğraflar süper, modellerin de fena değilmiş hani :P
Daha çok çekmemiz lazım, bak yaklaşıyor sergi!
Bi şey yapmalı, hey bi şey yapmalı! :)

ayci dedi ki...

...isterdim ki apartman köselerinde yasiyayim...altinda marangoz veya eskici olsun...ve her sabah evden ciktigimda...selam vereyim...bir bakkal amcam olsun!

tekir dedi ki...

sayın beautyisdead
modellerim harika, varolsundurlar ;)
serginin fotoları hazır :)

tekir dedi ki...

sevgili ayci,
gitgide büyüyen istanbul' da kayboluyor bu samimiyetler, ne yazık diyorum...
alahtan o günleride çok eskide olsa yaşamışlığım, beni rahatlatıyo :)

ayci dedi ki...

hmmm...yazik...ne kadar yazik...ben üzüldüm simdi!

pRncfRn dedi ki...

Harika fotoğraflar, keşke yazılınmaya devam edilseymiş...

Adsız dedi ki...

Begiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!
:) nerede mim'im?
nerede mim'in?
başının etini yiyeceğim ona göre! :)